5. februar 2014

Det må være en drøm

I dag har jeg, Ida, vært på et aldeles lite kjole-møte.

Forrige torsdag fikk jeg en mail om at jeg hadde vunnet enda en konkurranse i regi av The norwegian wedding blog.

Denne gangen så gagnet ikke premien begge bruder slik som sist, men bare meg. 

Jeg hadde vunnet et gavekort, en inngangsbillett til å få designet min drømme brudekjole.
Jeg rullet av sofaen, og var helt i ekstase. Men så klart som alle realister så slo tanken meg; hva innebærer dette gavekortet?

Det svaret fikk jeg i dag. Gavekortet er et faktisk gavekort med et beløp som da skal brukes til kjolen. Jeg var litt "redd" for at gavekortet var å få en tegning av kjolen på papir, også måtte man legge på x antall tusen kroner.

Ja, man må legge til penger i tillegg til gavekortet, slik er det. Men jeg får faktisk designet min drømmekjole, som kommer til å passe min kropp best. Og det er akkurat slik jeg har sett for meg.



Designeren heter Lise-Marie Heines, og er designeren bak merket Heines Design Haute Couture, og holder til i Sarpsborg. Hun har jobbet med dette i 10 år, og før det så jobbet hun i brudesalong. Dette har hun erfaring med, og i følge oppslagstavlen hennes med, takkekort fra brudepar, så er det ikke bare en gang hun har oppfylt en bruds kjoledrøm.



Jeg er utrolig spent på samarbeidet fremover, og gleder meg til å se det endelige resultatet! Og jeg gleder meg veldig over å kunne dele dette med dere kjære lesere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar